Top 10 sposobów na zdrową dietę

  1. 5 posiłków dziennie

    To optymalne rozwiązanie dla naszego organizmu. Poleca się 3 duże posiłki- śniadanie, obiad i kolację oraz 2 przekąski. Dzięki temu w ciągu dnia, ani razu nie dopadnie nas wilczy głód.

  2. Docenianie śniadania

    To nasze paliwo na cały dzień. Jedzmy śniadanie do godziny od wstania. Jeśli rano ciężko nam coś zjeść zabierzmy porządne śniadanie do pracy i zjedzmy je na miejscu. Efekt? Lepsze samopoczucie i koncentracja!

  3. Witaminy i minerały

    Pamiętajmy, że często zbilansowana dieta nie uchroni nas przed niedoborami. Codziennie pijmy bądź łykajmy witaminy i minerały, np. tran Mollers.

  4. Picie dużej ilości wody

    Minimum to 1,5 litra. Pimy wodę zamiast kawy, herbaty, czy słodkich napojów. By to sobie ułatwić stawiajmy butelkę przy biurku i popijamy co jakiś czas. Po pewnym czasie powinno wejść nam to w nawyk!

  5. Jedzenie sezonowo

    Sprawdzaj kalendarze sezonowych warzyw i owoców oraz się do nich stosuj.

  6. Unikanie przetworzonej żywności

    Nie kupuj produktów, których skład to więcej niż 3 pozycje.

  7. Kupowanie zdrowszych odpowiedników

    Jak jajka to tylko 0 lub jedynki, warzywa- ekologiczne.

  8. Ruch każdego dnia

    Poleca się przynajmniej 30 minut ruchu w ciągu dnia. Może to być spacer, czy ćwiczenia w domu. Co tylko chcemy.

  9. Relaks

    Codziennie powinniśmy znaleźć chwilę dla siebie, by odpocząć i się wyciszyć.

  10. Pasja

    To dzięki niej jesteśmy szczęśliwi! Planujmy czas tak, by zawsze znaleźć chwilę na to co naprawdę kochamy!